معرفی سرویس ایمیل مارکتینگ جایگزین میلرلایت و میل چیمپ

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۴.۳
(۶۲)

معرفی و آموزش سرویس جدید ایمیل مارکتینگ جایگزین میلرلایت و میل چیمپ

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و پربازده ترین روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد . بر اساس نموداری که در زیر مشاهده می فرمایید ، بهترین کانال برای کسب درآمد در حوزه کسب و کارهای آنلاین ، تکیه بر ابزار ایمیل مارکتینگ می باشد .

جایگزین میلرلایت

محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در ایران

جایگزین میل چیمپ

در ایران بسیاری از فعالان کسب و کارهای آنلاین ، به صورت گسترده از دو سرویس mailerlite و mailchimp استفاده می کردند . مشخصات این دو سرویس را در زیر می توانید ملاحظه نمایید :

  • سرویس میلرلایت : امکان ۱۰۰۰ عضو خبرنامه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد . قابلیت های اتوماسیون ، پیاده سازی قیف های فروش و افزونه های وردپرسی (افزونه فارسی اختصاصی هماهنگ کننده وردپرس و میلرلایت) ، طراحی های کمپین های a/b , …. از قابلیت های بارز این سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ می باشد .
  • سرویس میل چیمپ : امکان ۲۰۰۰ عضو خبرنامه به صورت رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . قابلیت هایی مشابه میلرلایت را دارد ولی افزونه فارسی مشابه هماهنگ کننده میلرلایت ندارد .
  • سرویس وطنی میلچی : دو هفته ای از پرداخت هزینه ۵۴۵ هزار تومانی یکساله برای این سرویس می گذرد و فعلا با بازخوردی که داشتم توصیه میکنم سمت این گونه سرویس ها نروید . (هیچ ارزانی بی دلیل نیست)

مشکل تحریم بود یا ؟…

تحریم ایرانی ها در میلرلایت

به تازگی سرویس های میلرلایت و میل چیمپ ، اکانت های ایرانی ها را مسدود می کنند . در حقیقت با بهانه تحریم های آمریکا حسابهای جدید ایرانی ها را تایید نمی کنند و حسابهای قبلی را نیز به مرور مسدود می کنند . (اگر این اتفاق برای شما نیوفتاده ، به زودی خواهد افتاد.)

در واقعیت تحریم ها بهانه ای بیش نبودند . زیرا مشکل اصلی ظاهرا عدم کسب درآمد از اکانت های ایرانی بود و آنها با بهانه ای ، عطای کاربران ایرانی را به لقای آنها بخشیدند .

راهکار چیست ؟

در این مدت سرویس های زیادی را تست کرده ایم ! هزینه های بالایی بابت این سرویسها پرداخت کردیم و در نهایت یک سرویس کم نظیر و با کیفیت یافتیم !

سرویس Sender  یک سرویس مناسب و جایگزینی بی نظیر برای سرویس های میل چیمپ و میلرلایت می باشد که قابلیت های زیر در نسخه رایگان آن در دسترس می باشد :

  1. ۲۵۰۰ عضو خبرنامه رایگان .
  2. ارسال ۱۵۰۰۰ ایمیل به این کاربران در ماه.
  3. سیستم اتوماسیون ایمیل مارکتینگ.
  4. سیستم پوش نوتیفیکیشن (جدید).
  5. فرم
  6. سیستم اتوماتیک ارسال به کسانی که ایمیل را باز نکرده اند در بازه زمانی تعریف شده توسط شما.
  7. گزارش های بی نظیر
  8. افزونه وردپرس

پنل کاربری در سایت sender.net

ایمیل مارکتینگ

 

نتیجه گیری

هر کسب و کار آنلاینی ، به هر روشی نیازمند ایمیل مارکتینگ است . در کتاب “چرخه سود” نوشته Anik Singal ، تجربه هایی از کسب سودهای میلیاردی از طریق ایمیل مارکتینگ  مطرح نموده است که از قوانین بسیار ساده چرخه سود بهره می برند .

این قوانین به طور خلاصه موارد زیر می باشند :

  1. ایمیل های مشتریان احتمالی را بدست بیاورید (روشهای زیادی دارد.)
  2. برای آنها ایمیل های اعتماد سازی بفرستید .
  3. به آنها پیشنهاد محصول دهید .
  4. پولدار شوید .

البته ریزه کاری این مراحل بسیار زیادند و در مقالات متعددی در خصوص آنها سخن خواهیم گفت .

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۴.۳ / ۵. تعداد امتیازات ۶۲

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

13 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    هیچ راه استفاده ای از میلچیمپ نیست ؟
    استفاده از فیلتر شکن تاثیری نداره ؟
    و یه سوال دیگه اینکه اگر دامنه com باشه و سرور ها خارج از کشور باشه امکان استفاده از این سرویس هست ؟
    لطفا راهنمایی کنید

    خیلی ممنون

  2. سلام…قبلا که میلرلایت داشتیم خیلی راحت با افزونه معروف پاپ آپ layerd popups ، پاپ آپ دریافت ایمیل کاربر رو در سایت وردپرسی مون نمایش میدادیم و ایمیل می گرفتیم. ولی متاسفانه به نظر سندر با layered popups هماهنگ نیست. شما چه افزونه ای رو برای این کار پیشنهاد میدین که قوی باشه؟ خودتون از چه افزونه ای استفاده می کنید؟

  3. سلام
    تجربه شخصی من در مورد senderجالب نبود.
    همه تاییدیه ها رو گرفتم ولی موقع استفاده من رو دست تنها گذاشت.
    میخاستم مث میلرلایت از امکان ارسال خودکار استفاده کنم ولی هر کاری کردم عمل نکرد.

    با میلچمپ خیلی راحت کارهای مختلف میشه انجام داد.
    کافیه افزونه bloom رو نصب کنید که حتی وسط متن کاربر تا ایمیل وارد نکنه نتونه اون قسمت از متن رو بخونه

  4. ممنون بابت این مقاله خوبتون.
    من هفته پیش چندبار با چندتا دامنه ی مختلف خودم ،داخل سایت میلرلایت ثبت نام کردم ولی اکانت رو وریفای نکردن بدون هیچ دلیلی.بهشون ایمیل زدم جواب میدن میگن که اکانت شما نتونست الگوریتم اعتبار سنجی مارو پاس کنه.بعد بازم پرسیدم خب دلیل این که پاس نکرد چی بود؟ بابت ایرانی بودنه یا دلیل دیگه داره؟ بازم همون جواب تکراری رو دادن.
    عضو sender شدم ،خیلی سریع اکانت رو وریفای کردن.پنل کاربری خیلی خوبی داره ،ایمیل های نمونه ی قشنگی داره و به راحتی میشه باهاش کار کرد.قبل ازین عضو میلچیمپ شدم.اونم سرویس خوبیه.تنها برتریش نسبت به sender اینه که دقیقا میگه کدوم ایمیل بازدید بیشتری از لینک ها کرده و تعداد کلیک هر ایمیل رو میگه.درصورتی که sender آمار کلی میده و فقط میگه فلان درصد ایمیل شما باز شده و فلان درصد کلیک شده.
    برای افرادی که براشون مهمه که بدونن کدوم ایمیل بازدید داشته ،بنظرم میل چیمپ بهتره

    1. خواهش میکنم ، در خصوص میل چیمپ هم باید بگم این سرویس هم به تازگی اکانت کاربران ایرانی رو مسدود میکنه و عملا گزینه دیگری برای استفاده وجود نداره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *