کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اثر علی خادم الرضا منتشر شد

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۰
(۰)

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اثر علی خادم الرضا منتشر شد.

بر خلاف نظر عموم مردم، نویسنده‌ کتاب جعبه ابزار کارآفرینی عقیده دارد که اکنون و همین شرایط موجود کشور، بهترین زمان راه­ اندازی و توسعه‌ کسب و کار شما است. کسانی که از تغییرات شرایط و راه کارهای نوین موفقیت در کسب و کار آگاهی ندارند، برای توجیه نتایج ضعیف خود از انواع مشکلات و موانع نام می­ برند؛

اما در همین شرایط و همین بازار، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که در نهایت موفقیت و بهره­ مندی قرار دارند. مهم‌ترین تفاوت این دو دسته در دانستن نکات اساسی موفقیت کسب و کارهای امروزی و به کارگیری آنها است.

هدف کتاب جعبه ابزار کارآفرینی معرفی و آموزش همین نکات اساسی موفقیت کسب و کارها در شرایط امروزی است. این کتاب شامل مهم­‌ترین، کاربردی­‌ترین و اثربخش ­ترین ایده ‌ها و مطالب آموزشی است که هر کارآفرین و صاحب کسب و کار موفقی باید آن­ها را بداند و به کار گیرد.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی به تنهایی یک دوره MBA کامل است. محتوای این کتاب علاوه بر اینکه نتیجه سال­‌ها تجربه فعالیت­‌های حرفه­‌ای، آموزشی و مشاوره‌­ای علی خادم الرضا بوده است، مجموعه­‌ای از اساسی­‌ترین نقطه نظرات بیش از ۵۰ منبع دسته اول در حوزه‌­های کارآفرینی، کسب ‌و کار، بازاریابی و موفقیت شخصی است.

به این ترتیب با تهیه و خواندن کتاب جعبه ابزار کارآفرینی، شما تنها ۴۶۰۰۰ کلمه نمی‌خوانید، بلکه شیوه تفکر و نگاه به مسائل نوین را فرا می­‌گیرید و به این وسیله خودتان می­‌توانید صدها ایده و راه­کار ارائه دهید.

علی خادم الرضا

 

علی خادم الرضا، مدرس کارآفرینی اینترنتی دوره MBA در EBS سوئد و آکادمی مجازی ایرانیان، دانش آموخته DBA  کارآفرینی دانشگاه تهران،MBA  در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از EBS سوئد و کارشناس ارشد مهندسی برنامه‌ریزی شهری منطقه‌ای از دانشگاه تهران، مدیر عامل شرکت کیمیا فکر بزرگ است که تالیف چندین کتاب در حوزه‌های مدیریت کسب و کار و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

علی خادم الرضا به عنوان مدرس و مشاور سازمان‌ها در حوزه‌های ایجاد کسب و کار اینترنتی، مدیریت استراتژیک و بازاریابی، از دانش بالایی در حوزه اجرای پروژه های کسب و کار اینترنتی برخوردار است.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی به همراه کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی ، دو کتاب از مجموعه معجزه کسب و کار اینترنتی را تشکیل می دهند که هر دو توسط علی خادم الرضا نوشته شده و توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۰ / ۵. تعداد امتیازات ۰

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *