بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۴.۴
(۲۴)

بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ

آیا شما هم از شعار های کمتر از ۳ ماه از ایستاگرام میلیاردر شو خسته شده اید؟ آیا شما هم بیشتر دوره های دیجیتال مارکتینگ را دیده اید ولی نه خبری از پول است و نه مهارت دیجیتالی؟ آیا تصور شغل آنلاین و دیجیتال برای شما سخت شده است؟ دیگر وقتش است که تصور های قدیمی خود را پشت در بگذارید و با بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ ایران آشنا شوید. دقیقا برخلاف بقیه اساتیدی که اسم به در کرده اند ولی از درون تهی هستند، امروز قرار است با مثال های عملی به شما توضیح دهم که چرا دکتر اسماعیل نورمحمدی بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به معنا فروش و کسب درآمد با استفاده از ابزار های دیجیتال است. علم بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ برخلاف چیزی که تصور می شود قدمتی طولانی دارد. البته اگر بشود گفت طولانی! شروع این سبک از کسبوکار همزمان و موازی با اختراع و استفاده همگانی مردم از رادیو و تلفن بوده است که در آن زمان برای اولین بار تست شد و نتیجه آن هیجان انگیز و لذت بخش بود. زیرا صاحب کسبوکار تنها یکبار و با ایجاد یک سناریو فروش میتوانست تعداد بسیار زیادی از مردم را آگاه کند و طی یک یا چند بار شنیدن آن سناریو یا تبلیغ از طریق رادیو بدون نیاز به سر و کله زدن و بحث کردن با مشتری به راحتی تمامی محصولات یا خدماتشان را به فروش برساند. بنابرین دیجیتال مارکتینگ به سرعت توانست جای خود را در بازار پیدا کند و مردم بشدت به آن علاقه مند شده بودند. اما با پیشرفت تکنولوژی این علم بازاریابی بسیار گسترده تر شد و یادگیری و فهم آن سخت تر شد. همچنین نتیجه گرفتن و سود دهی آن نیز با ریسک بیشتری مواجه شد زیرا همه به شکلی در این بازار بودند و بایکدیگر در حال رقابت بودند.

دیجیتال مارکتر کیست؟

باید بپذیریم که هر کسی که توانایی سخنوری و سخنرانی انگیزشی دارد و قول و وعده پولدار شدن را به مردم ناآگاه می دهد و نمی تواند دیجیتال مارکتر خوبی باشد! فراگیری بازاریابی دیجیتال نیازمند سال ها تجربه و شکست است. نیازمند دانش تئوری و دانشگاهی است که فرد دیجیتال مارکتر هم باید در زمینه IT تخصص داشته باشد و توانایی  خطایابی و شناخت زبان کامپیوتر را داشته باشد تا بتواند تمامی اتفاقات را به درستی تحلیل کند. همچنین یک دیجیتال مارکتر باید تئوری بازاریابی را بلد باشد و در نهایت ترکیب این دو مهارت و دانش باعث می شود تا یک نفر بتواند خود را یک دیجیتال مارکتر معرفی کند. پس توصیه می کنم از این به بعد وقتی کسی ادعای دیجیتال مارکتر بودن کرد و شما نیاز داشتید تا به او اعتماد کنید و پروژه های کسبوکارتان را به او بسپارید، حتما قبل از آن بررسی کنید که خدای ناکرده کلاه سرتان نرود!

آیا من هم باید دیجیتال مارکتر شوم؟

بازاریابی دیجیتال مهارتی است که شما در تمامی کسبوکار های موجود در کائنات می توانید از آن کمک بگیرید و استفاده کنید. بنابرین فراگیری این مهارت را به همه توصیه می کنیم ولی اگر قصد دارید تا در این زمینه شروع به فعالیت کنید باید بدانید و آگاه باشید که راه طولانی در پیش دارید و حتما به منتور و استاد خوبی نیاز دارید تا درمواقعی که به چالش های مختلف بر می خورید به شما مشاوره درست بدهد و شما را گمراه نکند. برای دیجیتال مارکتر شدن شما ابتدا باید طرز تفکر خود را اصلاح نمایید. بیشتر مردم در زمینه کسبوکار هنوز به صورت سنتی فکر می کنند و کار خود را سخت می کنند. معمولا همه فکر می کنند برای شروع یک کسبوکار نو پا باید سرمایه زیادی داشت و محصول های زیادی را در انبار و ویترین خود داشته باشند. یا تصور می کنند باید مدتی را در آن کسبوکار بوده باشند و نکاتش را بلد باشند یا محصول خود را بشناسند. اما به شما اثبات می کنم که  اشتباه می کنید. هنگامی که ما در حوزه کوادکوپتر و هلی شات ورود کردیم حتی بلد نبودیم این پرنده ه را پرواز دهیم و بدلیل نداشتن هیچ بودجه ای نمی توانستیم ریسک کنیم و آن ها را پرواز دهیم، زیرا ممکن بود کواد کوپتر به جایی برخورد کند و آسیب ببیند و ما هزینه تعمیر آن را نداشتیم. ولی بعد از ۳ سال که سایت ایران سایما در حال فعالیت است می بینید که ماهیانه بالای ۹۰ میلیون تومان سود دهی دارد و راز این کار صرفا آگاهی کامل در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ ایران

دکتر نورمحمدی با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسبوکار های آنلاین، به جرعت توانمند ترین استاد دیجیتال مارکتینگ در ایران است. استاد نورمحمدی بالای ۵۰۰ ساعت تدریس در اتاق های اصناف و بازرگانی را در کارنامه خود دارد. ایشان مشاور کسبوکار بسیاری از سایت های نامدار مانند موبایل آباد و فی بیلیط، گو تو تی آر و زوم ارز هستند و ما اینجا در استارتاپ استودیو وبمستر سلام در حال کار روی ۱۲ کسبوکار هستیم که جزئیات و درآمد های ماهیانه آن ها را می توانید در صفحه آموزش راه اندازی آنلاین شاپ ببینید. آقای نورمحمدی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، کارشناسی ارشد مدریت فناوری اطلاعات (IT) و دکترای DBA  کسب کرده است. دکتر نورمحمدی برگزار کننده و مجری برنامه ترند تایم نیز هستند. برنامه ترند تایم در حال حاضر در دو قسمت قابل مشاهده است. در این برنامه تمامی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ دور هم جمع شده اند و به تحلیل ابزار ها و سبک کار در زمینه دیجیتال مارکتینگ می پردازند.

چگونه سریع و راحت به درآمد برسم؟

شاید با خود فکر کنید که دیگر این سوال تبدیل به کلیشه شده است و نمی شود سریع و راحت و بدون سرمایه اولیه به درآمد خوبی رسید. اما این سری فرق می کند. شما هنوز با دکتر نورمحمدی آشنا نشده اید!
دکتر اخیرا دوره ای را به صورت حضوری برگزار کرده است که هدف دوره راه اندازی صفر تا صد کسبوکارآنلاین است. در این دوره ابتدا تغییر طرز فکر انجام می گیرد و در مراحل بعدی همه دوستان حاضر در کلاس ایده ای را انتخاب می کنند و در طی مدت کلاس سایت های خود را تاسیس می کنند. روش مارکتینگ در توییتر، لینکدین و اینستاگرام را یاد می گیرند و استراتژی فروش را آموزش می دهند. لازم به ذکر است که تمام سایت هایی که راه اندازی شدند و در حال کار هستند بدون هیچ گونه هزینه فعالیت خودشان را شروع کرده اند و تا زمانی که از طریق سایت به درآمد نرسند هیچ نیازی به تزریق سرمایه ندارند. یعنی عملا با فروش های اولیه خود سرمایه خودشان رو تامین می کنند. متاسفانه گنجایش کلاس حضوری محدود بود و تنها یکبار تشکیل شد. اما برای اینکه دوستانی که در خارج از کشور زندگی می کنند یا شهرستان هستند بتوانند از دوره و نکات استاد بهره ببرند، دوره بصورت کاملا حرفه ای فیلمبرداری و تدوین شده که خلاصه همه قسمت ها را می توانید در بخش آموزش راه اندازی آنلاین شاپ مشاهده کنید. تا به امروز حدود دوستان حاضر درد دوره ۲۵ کسبوکار جدید را راه اندازی کرده اند که مراحل اولیه خود را طی کرده اند و به مرحله کسب درآمد در مدت زمان حدود دو ماه رسیده اند.

سخن پایانی

تمام کسانی که برای مشاوره و آموزش به سراغ استاد می آیند به گونه ای زخم خورده اند. زیرا این حوزه پر از افرادیست که ادعا های زیادی در دیجیتال مارکتینگ دارند و وعده های خوشمزه ای به علاقه مندان ناآگاه می دهند اما هیچ کدام از وعده ها عملی نمی شود. با توجه به تمام گفته های بالا، ما سعی کردیم تا از انگیزه دادن بدون دلیل و اغراق نمایی در میزان درآمد و مدت زمان آن بپرهیزیم و طبق اسناد و مدارک صحبت کنیم. شما می توانید بعد مشاهده رضایت دانشجو های قبلی دوره، توضیحات استاد و قسمت هایی از دوره به یقین برسید چرا دکتر اسماعیل نورمحمدی بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ است.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۴.۴ / ۵. تعداد امتیازات ۲۴

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *