مشاوره دیجیتال مارکتینگ

با آقای اسماعیل نورمحمدی (مدیرعامل مجموعه وبمسترسلام)

آیا از فروش آنلاین خود راضی هستید؟
قطعا همیشه مسیری که در حال طی کردن آن هستیم، بهترین مسیر نیست.
نگاه حرفه ای یک متخصص حوزه کسب و کار و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ از بیرون مجموعه ما می تواند علاوه بر کشف مشکلات کسب و کار (که در بسیاری از مواقع از دید پرسنل سازمان مخفی می ماند)، ایده های جدید و عملیاتی برای فروش بیشتر را در اختیار سازمان قرار دهد.
ما اینجاییم تا تحولی اساسی در کسب و کار شما ایجاد کنیم.

اگر تا اینجا اومدید و هنوز تماس نگرفتید باهامون، شماره تلفنتون رو اینجا برامون بنویسید تا کارشناسامون باهاتون تماس بگیرن و هم راهنماییتون کنن و هم هزینه ها و روال کار رو بهتون توضیح بدیم.

همچنین ما ۲۴ ساعته از طریق تلگرام و واتساپ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

۱۱ میلیون تومان

جلسه مشاوره حضوری – تهران

۱۲ میلیون تومان

جلسه مشاوره حضوری – شهرستان

بهینه سازی مسیر رشد کسب و کار شما

با بررسی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای افزایش فروش و بهینه سازی فرایند های کسب و کار

استراتژی

استراتژی کسب و کار شما، چه به صورت مکتوب یا به صورت ضمنی وجود دارد. ما این استراتژی را بررسی و بهینه خواهیم کرد. (چه در ابتدای راه باشید یا در میان راه)

تحقیقات بازار

با بررسی رقبا و پیش بینی وضعیت بازار در آینده، راهکارهای عملیاتی برای کسب و کار شما پیشنهاد خواهد شد. با چشم باز، کسب و کار خود را مدیریت نمایید.

سئو

سایت شما، از منظر سئو آنالیز و راهکارهای بهبود آن به شما ارائه خواهد شد. اشتباهات سئویی، یکی از اشتباهات رایج در کسب و کارها است.

مشتریان راضی

تا کنون به بیش از ده کسب و کار مشاوره دیجیتال مارکتینگ داده ایم

خدمات دیجیتال مارکتینگ وبمسترسلام

منتورینگ کسب و کار

کسب و کار شما از منظر فرایندی، استراتژی و مقبولیت بازار مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز تغییرات محتمل به شما پیشنهاد می گردد.

کانالهای بازاریابی

کانالهای بازاریابی جدید و موثر با کمترین هزینه برای رشد کسب و کار شما پیشنهاد می گردد و به صورت عملیاتی راهکارهای اجرای آنها ارائه خواهد شد.

سئو

سئوی سایت شما آنالیز می شود و بهترین راهکار برای رشد فروش محصولات یا خدمات شما به شما پیشنهاد می گردد.

توسعه محصول

قطعا محصول فعلی شما، بهترین محصول با توجه به نیاز بازار نیست. در صورت لزوم پیشنهاد بهبود محصول به شما ارائه خواهد شد.

بهینه سازی نرخ تبدیل

نرخ تبدیل بهینه، باعث افزایش فروش در شرایط مساوی ترافیک ورودی سایت شما خواهد شد. این موضوع نیز بررسی و راهکارهای عملی ارائه خواهد شد.

فروش بیشتر

پیشنهاد عملی برای فروش بیشتر محصولات برای خریداران محصولات شما به صورت automation و استفاده از ابزارهای E-CRM به شما داده خواهد شد.

فرم رزرو وقت مشاوره

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که اینجا، تجربه‌ی یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. تیم ما از افراد متخصص و با تجربه تشکیل شده است که با آگاهی عمیق از روندها و نکات کلیدی دنیای دیجیتال مارکتینگ، به شما کمک خواهند کرد تا برنامه‌ها و استراتژی‌های مناسبی را برای توسعه کسب و کار یا وبسایت خود ایجاد کنید. از طریق فرم رزرو وقت مشاوره، شما می‌توانید نیازها و اهداف خود را به ما بیان کنید تا ما بتوانیم جلسه مشاوره‌ای گام به گام برای شما طراحی کنیم و به شما راهنمایی کامل و اختصاصی ارائه دهیم. با وبمسترسلام، همیشه در دسترسیم تا به شما در دنیای پویای دیجیتال کمک کنیم.

سوالات متداول

در جلسه مشاوره صفر تا صد کسب و کار شما از تمام زاوایا بررسی می‌شود تا تمام نواقص و مشکلات احتمالی کسب و کارتان پیدا شده و راهکار های مناسبی برای رفع آن‌ها ارائه می گردد.

ایده هایی ناب مختص کسب و کار شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که فقط یک متخصص مجرب می تواند آنها را کشف کند.

مخاطبین هر کسب و کاری، رفتار و سلایق بخوصی دارند.

به ظاهر شناسایی آنها کاری ساده است ولی در اصل شناسایی مخاطبین بالقوه با دید تبدیل آنها به مشتری کاری است که علاوه بر تخصص مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی، نیاز به تخصص جامعه شناسی و Cognitive science نیز دارد .

اولین قدم پیش از جلسه مشاوره، شناسایی مخاطبین شما است.

کافیست بدانید دلیل اینکه یک مخاطب یک کالا یا خدمتی را میخرد چیست!

در حقیقت اگر بدانیم مخاطبین ما از کدام کانالهای دیجیتال مارکتینگ به سمت ما خواهند آمد می توانیم استراتژی اولیه را برای حضور در آن کانالها تدوین کنیم.

نکته بسیار مهم در این بخش، این است که برای انتخاب کانال درست، علاوه بر شناخت صحیح کلیه کانالها، تجربه کافی و عملی نیز در آن کانالها باید داشته باشید.

خوشبختانه و با افتخار اعلام می کنیم پس از ۱۹ سال تجربه در حوزه #مارکتینگ و #دیجیتال_مارکتینگ تقریبا تجربه حضور در بسیاری از این کانالها را داریم.

ROI در مباحث کلان به معنی “نرخ بازگشت سرمایه” و در حوزه مارکتینگ به معنی میران هزینه ای که برای هر تبدیل (تبدیل بازدید کننده به مشتری) در وب سایت شما صورت می پذیرد است.

با محاسبه ROI و میزان سود هر فروش، می توان کانال صحیح بازاریابی دیجیتال را انتخاب نمود. (که در بخش زیری توضیحات تکمیلی را داده ایم.)

در پایان ارائه یک پیشنهاد خاص برای کسب و کار شما با در نظر گرفتن موارد بالا و بحث زمان و هزینه توسط مشاور صورت خواهد پذیرفت.

بر اساس تجربه ای که داریم، پیشنهاد ما در حوزه کاری شما به قدری خاص خواهد بود که قطعا شگفت زده خواهید شد. (در تمای جلسات مشاوره ای که تا به امروز داشته ایم این اتفاق افتاده است.)