پکیج بک لینک (بهترین پکیج ها برای ارتقای سریع رتبه سایت شما)

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۵
(۲۹)

خرید پکیج بک لینک (چرا و چطور؟)

اگر به دنبال خرید پکیج بک لینک هستید، احتمالا هدف شما خریداری کردن تعدادی بک لینک از انواع مختلف و میکس است. یعنی در واقع به این نکته پی برده اید که پکیج بک لینک که دارای بک لینک هایی از نوع دوفالو و نوفالو، پروفایلی و وب۲، سوشیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هستند، بهترین انتخاب برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی شماست.

در واقع بهترین بک لینک ها، بک لینک هایی هستند که به صورت شلخته و بدون الگوی خاصی زده می شوند و بر اساس مفهوم هالستیک سئو شامل بک لینک هایی همه جانبه از منظر نوع و تنوع دامنه هستند.

پکیج های بک لینک باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

پکیج بک لینک

  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید به آن اهمیت دهیم، دائمی بودن بک لینک هایی هستند که در پکیج خریداری می کنیم. پس اگر در پکیج های بک لینک کلمه زمان و مدت آورده شده بود، با سرعت از آنها فرار کنید.
  • موضوع مهم دیگر در پکیج های بک لینک تناسب آنها با میزان رقابت کلمه کلیدی شماست. در واقع برای کلمات کلیدی سخت پکیج های بک لینک قوی تر و برای کلمات کلیدی آسانتر پکیج های ضعیف تر را باید انتخاب کنید. انتخاب صحیح این موضوع می تواند نتیجه بهتری را برای شما رقم بزند.
  • نکته سوم در بسته های بک لینک، استفاده از سوشیال سیگنال ها در کنار بک لینک ها هستند که علاوه بر طبیعی تر جلوه دادن بک لینک ها (گوگل متوجه می شود که به طور همزمان هم در فضای وب و هم در سوشالها راجع به موضوع شما صحبت می شود و این احتمال را خواهد داد که موضوعی که مورد نطر شماست ناگهان بنا به هر دلیلی ترند شده است.) باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی شما خواهند شد.
  • موضوع بعدی آسانی در انتخاب یک بسته سئو خارجی برای شماست. همان طور که می دانید، سئو خارجی فقط بک لینک نیست و گاهی ترکیبی از بک لینک ها، سوشیال سیگنال ها، سوشیال بوکمارک ها و بک لینک های PBN است. خریدن هر کدام از اینها به صورت جداگانه کاری سخت و زمانبر است. بسته های بک لینک این موضوع را برایتان ساده کرده اند و خیلی سریع خواهید توانست در خصوص آنها تصمیم بگیرید.
  • تضمین عدم پنالتی شدن با اجرای بسته های بک لینک یکی دیگر از مواردی است که در موقع خرید پکیج بک لینک باید به آن دقت کنید.
  • مهم ترین موضوع و موضوع نهایی: انتخاب مجری مورد اعتماد برای خرید بک لینک است. آیا شرکتی که اقدام به فروش بسته های بک لینک کرده است را می شناسید؟ آیا به تخصص آن مجموعه اعتماد دارید؟

خرید پکیج بک لینک از وبمسترسلام با سایر رقبا چه تفاوتی دارد؟

با یک جستحوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد پکیج های بک لینک رقبای ما صرفا تعداد محدودی بک لینک هستند و در کنارشان سوشیال سیگنال، سوشیال بوکمارک یا تنوع انواع بک لینک ها را ندارند.

ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا حتی بهترین سئوکارها را در کنار خودمان به عنوان مشتری دائمی داشته باشیم. مشتریانی که برای تمام پروژه هایشان از بسته های بک لینک وبمسترسلام استفاده می کنند و هر کدامشان ده ها بار بسته های ما را برای پروژه هایشان خریداری کرده اند. قطعا دلیل این اعتماد چیزی جز نتیجه مطلوب نبوده است.

پیش از خرید بسته بک لینک باید چه کار کنیم؟

به شدت توصیه به آگاهی و دانش شما پیش از خرید بسته های بک لینک داریم. به همین دلیل ویدیویی آماده کرده ایم که حتی اگر قصد خرید از وبمسترسلام را ندارید، آگاهی کامل از روند اجرا و پیش نیازهای سایتتان داشته باشید.

توصیه می کنیم حتما پیش از خرید بک لینک ویدیو زیر را مشاهده نمایید:

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۵ / ۵. تعداد امتیازات ۲۹

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *