چرا استارتاپ ها باید از وردپرس استفاده کنند ؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۴.۷
(۳۴)

چرا استارتاپ ها باید از وردپرس استفاده کنند ؟

اگر شما یک استارتاپ دارید ! کار کردن بر روی اولین تبلیغ رسمی شما کمی سخت و در عین حال استرس‌زا است چرا که می‌بایست مردم را راضی کنید تا یک شانس به شما بدهند. بخشی از کار ، داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌باشد؛ جالب است بدانید که آمار شرکت های نوپا زیاد جذاب نیست!

  • ۵۰ درصد از شرکت‌های نوپا در ۵ سال اول شکست می‌خورند.
  • ۹۵ درصد از صاحبان کسب‌وکارها حداقل یک مدرک لیسانس دارند.
  • جذب و افزایش سرمایه، سخت‌ترین کاری است که در این حوزه صورت می‌گیرد.

این آمار فوق‌العاده دلهره‌آور هستند، اما واقعیت این است که هزاران نفر در روز از شروع کردن ناامید نمی‌شوند. یکی از ساده‌ترین مکان‌ها و سکوهای پرتاب برای شروع، دنیای آنلاین است. وردپرس به شما این توانایی را می‌دهد تا یک سایت زیبا ایجاد کنید که به راحتی و باکمترین هزینه ممکن می‌توانید آن را حفظ نمایید و توسعه دهید.

اما چگونه؟

هر کسب و کاری برای شروع به کار نیاز به یک سایت جامع دارد. (گاهی اوقات حتی قبل از شروع به کار !)

راه اندازی یک وب سایت، به یک دوره زمانی نیاز دارد. یک وب سایت می‌بایست مدیریت شده و یکپارچه باشد اما باید بدانید که برنامه نویسی یک سایت از پایه اصلا کار ساده‌ای نیست، به ویژه زمانی که شما در حال تلاش برای شروع کسب‌وکارتان هستید.

استارتاپ ها باید از وردپرس استفاده کنند

وب سایت یک استارتاپ می‌بایست:

  • به راحتی مدیریت شود.
  • هزینه کمی داشته باشد.
  • به خوبی با موتورهای جستجو و بازاریابی اجتماعی هماهنگ شود.
  • دارای قابلیت های پیاده سازی قیف فروش باشد.
  • از ارائه دهندگان میزبانی مقیاس پذیر استفاده کند.

جالب است بدانید، تنها چیزی که تمام گزینه های فوق را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد، وردپرس است.

چون رقابت زیادی در دنیای کسب و کار وجود دارد، صاحبین کسب‌وکار می‌بایست پا را فراتر بگذارند و از دایره خود خارج شوند. وردپرس به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا سایت‌های پیچیده با قابلیت‌های ویژه را به راحتی ایجاد کنند. در طی ۱۳ سال از ایجاد وردپرس، این برند موفق شده است از یک پلتفرم وبلاگ نویسی به یک پلتفرم کاربردی که تقریبا بیش از ۲۷ درصد کل وب سایت های اینترنت از آن استفاده می‌کنند، تبدیل شود.

وردپرس یک ابزار نوین و مفید برای شرکت های نوپا و شرکت های تجاری است که به دنبال ارائه محصولاتشان هستند. کسب و کار تماما سروکله زدن با اعداد است و وردپرس می‌تواند همه چیز را به سمت شما بچرخاند. این کار برای شما هزینه کمتر و صرفه جویی زمان را به همراه خواهد داشت. در این راه از کمک‌های آنلاین زیادی برخوردار خواهید شد. جالب است بدانید که شما می‌توانید با استفاده از API REST و افزونه های اختصاصی ، تقریبا همه چیز بسازید.

وردپرس ، سیستمی قابل انعطاف با قابلیت های بنیادی برای پیاده سازی استارتاپ ها است.

با استفاده از وردپرس کاربران می‌توانند MVP خود را سریعتر و راحت‌تر از قبل ایجاد کنند؛ آن‌ها این کار را با استفاده از انعطاف پذیری CMS و هزاران پلاگین و تم‌های رایگان به راحتی انجام خواهند داد.

علاوه بر این وردپرس آزمایش بتای ایده را ممکمن می‌سازد که در آن کارآفرینان می‌توانند یک نسخه خام از محصول خود را ایجاد کنند. چنین رویکردی راه حلی مناسب برای کارآفرینان است تا بتوانند ایده خود را تجزیه و تحلیل کنند و ببینند که آیا ایده مورد نظر کار خواهد کرد یا نه! این درست مانند آزمایش های بتا اپلیکیشن‌ها می‌باشد.

GLP به توسعه آسان و متن باز کمک شایانی می‌کند. با دخالت سریع محاسبات ابری و سیستم‌های انتشاراتی مانند وردپرس، وبسایت راه اندازی شده اغلب خود محصول است. یک دلیل بزرگ در خصوص اقتصادی بودن وردپرس، متن باز بودن آن است. و این یعنی شما آزاد هستید که کدها را مطابق نیازهایتان بدون نیاز به صدور هیچ گونه مجوزی، تغییر دهید.

چرا وردپرس؟

شما قصد راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود را دارید، پس چرا باید وردپرس را انتخاب کنید؟

  • یادگیری آسان: وردپرس یک پلتفرم کاربر پسند است. لازم نیست دقیقا بدانید که چطور یک وبسایت خوب ایجاد کنید. چرا که همه می‌توانند به راحتی از طریق آموزش ها و رابط کاربری ساده وردپرس ویرایش، بروزرسانی و توسعه سایت خود را انجام دهند.
  • قابلیت شخصی سازی : وجود حجم عظیمی از پلاگین ها و افزونه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و در هر سبکی که تمایل داشته باشید، وب سایت خود را شخصی سازی کنید.
  • پشتیبانی ۲۴/۷: انجمن وردپرس همیشه آماده کمک به هر کاربری می‌باشد. این مسئله به شما بستگی دارد که سراغ یک توسعه دهنده وردپرس بروید و یا سراغ آموزش استفاده از افزونه‌ها و… بروید! به هر حال همیشه یک راه حل سریع برای رسیدن به پاسخ برای شما وجود دارد.
  • دسته های داده‌های چندگانه: معماری وردپرس از ویژگی‌هایی مانند پست ها، صفحات، رسانه‌ها و نظرات پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید انواع پست‌های مختلف سفارشی را بسته به نوع کسب و کار خود ایجاد کنید.
  • API REST: از سال ۲۰۱۶، وردپرس به عنوان یک پلتفرم کاربردی فوق‌العاده گسترش یافته است. و شما از طریق قابلیت API REST وردپرس می‌توانید قابلیت های انعطاف پذیر مختلفی را ایجاد کنید. API REST اجازه متصل شدن شما به وب و افزایش قابلیت های سایت را می‌دهد.

شروع کسب درآمد

سایت شما به نظر عالی است و شما شروع به کسب درآمد از آن می‌کنید، وردپرس همچنان به شما کمک می‌کند.

نگرانی های مالی، اصلی ترین نگرانی ها در راه اندازی کسب و کارها بشمار می‌روند که خوشبختانه با وردپرس حسابی کاهش یافته اند. آمار پلاگین های اخیر ووکامرس و EDD برای اثبات قدرت وردپرس به عنوان یک پلتفرم عالی و قدرتمند تجارت الکترونیک کافی هستند. ما قبلا هم حسابی در خصوص چگونگی کمک وردپرس به تجارت الکترونیک، بحث کرده ایم.

در حال حاضر ووکامرس به تنهایی پیش از ۳۰ درصد از تمام فروشگاه های آنلاین را به خود اختصاص داده است و مناسب ترین راه حل برای شرکت های نوپا برای فروش اقلام فیزیکی و دیجیتال است. استارتاپ ها تنها با چند کلیک به راحتی می‌توانند یک فروشگاه ایجاد کنند، شما می‌توانید طیف کاملی از محصولات eCommerce مانند بیش از ۹۰۰ پلاگین رایگان، بیش از ۶۰ تم رایگان، بیش از ۴۰۰ تم پولی و بیش از ۸۰۰ پلاگین پولی را دریافت کنید.

دیده شدن در سطح جهانی

وردپرس چند زبانه

رسیدن به سطح جهانی، رویای نهایی درپس هر راه اندازی یک وب سایت چندزبانه است. ایجاد یک وب سایت چند زبانه واقعا کار سختی است اما شما با کمک وردپرس آن را به راحتی انجام خواهید داد. شما به راحتی می‌توانید صفحات، پست ها، تم ها و… را به زبان های مختلف بدون نیاز به تنظیم چندین سایت یا نصب کردن جداگانه وردپرس تغییر دهید.

شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه می‌توانید با کمک پلاگین ها به چنین قابلیت هایی دست یابید. WPML که در ابتدا به عنوان یک پلاگین رایگان شروع به فعالیت کرد اکنون یکی از متداول ترین راه حل ها برای ایجاد صفحات چندزبانه به شمار می‌رود. این پلاگین که اکنون پولی است با توجه به قابلیت ها و پشتیبانی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با کمک WPML ما تقریبا ۱۷k-23k سایت اضافی را به صورت ماهانه ایجاد می‌کنیم.

ایجاد بازاریابی حائز اهمیت

بازاریابی هوشمند به استارتاپ شما کمک می‌کند تا از طریق احتمالات سخت به فعالیت ادامه دهد و زنده بماند. استراتژی های تبلیغاتی سنتی برای ایجاد چیزهای بزرگ اصلا مناسب نیستند. شما می‌بایست راه‌هایی را پیدا کنید که به سرعت مشتریان را با دید و تلاش های شما همسو کند.

وردپرس به برند شما در قرار گرفتن در معرض دید و افزایش اعتبار کمک شایانی می‌کند. مهم نیست که ایده شما چقدر عالی است، اگر شما آن را درست ارائه نکنید و بازاریابی ضعیفی داشته باشید، هیچوقت موفق نخواهید شد. من به طور گسترده تکنیک های بازاریابی با وردپرس را به ۵ دسته تقسیم بندی کرده ام.

  • بازاریابی محتوا: این دقیقا همان چیزی است که وردپرس برای آن ساخته شده است. شما نیازمند ایجاد یک وبلاگ برای معرفی ایده خود و ارتباط گرفتن مستقیم با کاربران هستید تا بازخوردهای آن‌ها را دریافت کنید.
  • سئو: با توجه به محبوبیت فوق العاده بالای گوگل، این موتورجستجو در الگورتیم های جستجو خود تغییرات بسیار مفیدی را اعمال کرده است و خبر خوب آنکه وب سایت های وردپرس را در جستجوهای خود مقدم تر داشته است. استارتاپ ها می‌توانند ازپلاگین هایی مانند Yoast استفاده کنند تا در دریافت رتبه خوب به آن‌ها کمک کند.
  • ایمیل مارکتینگ: این واقعیت اثبات شده است که بازاریابی ایمیلی بیشتر از هر چیز دیگری به تبدیل کمک می‌کند. وردپرس می‌تواند کمپین‌های مختلف ایمیلی را به صورت های مختلف اجرا کند. MailChimp برای وردپرس به صورت خودکار عمل می‌کند و اشتراک های ایمیل شما را در لیست های مختلف مرتب می‌کند. این پلاگین برای استارتاپ شما خوب است چرا که تا ۲۰۰۰ اشتراک رایگان است. البته پیشنهاد می‌کنم اگر مایل هستید کنترل بیشتری روی عملکردتان داشته باشید،Mailster را امتحان کنید.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: اهداف و گستره رسانه های اجتماعی فوق العاده بزرگ شده است و آن‌ها برای ماندن میجنگند. استارتاپ شما می‌تواند با با کمک پلاگین هایی مانند Jetpack به تولید پست ها و کمپین های اجتماعی در رسانه های اجتماعی بپردازد. شما می‌توانید به صورت منظم آمار سایت‌تان را بررسی کنید، پیشنهاد می‌کنم یک پلتفرم اظهار نظر را هم استفاده کنید که به سرعت با فیسبوک، توییتر و… یکپارچه می‌شود. هزاران پلاگین برای این نوع از بازاریابی وجود دارد.
  • بازاریابی وابسته: با شرکت های وابسته، شما می‌توانید محصولات خود را در هر نقطه ای از جهان بفروشید. این مسئله فرصتی عالی برای کشاندن بازدیدکنندگان جهانی به سمت دیگر محصولات شما می‌باشد. که در نهایت به افزایش فروش و سوددهی دیوانه وار شما ختم می‌شود.

بفرمایید!!

با وردپرس می‌توانید به دنیای آنلاین پا بگذارید. وردپرس کلید اصلی راه اندازی ایده های ناب است که می‌تواند به راحتی سرگرمی شما را به یک کسب و کار کوچیک و سودآور تبدیل کند. بسیاری از شرکت های نوپا به وردپرس به عنوان یک پلتفرم عالی برای راه اندازی یک MVP نگاه می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۴.۷ / ۵. تعداد امتیازات ۳۴

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

2 پاسخ

  1. دقیقا یکی از چالش هایی که این چند وقت داریم توی تیم استارتاپ مون اینکه سیستم مدیریت محتوامون وردپرس باشه یا اختصاصی با لاراول پیاده سازی کنیم! فنی کارهای تیم میگن لاراول باعث میشه سهام استارتاپ باارزش تر بشه و به قول خودشون هرسهام ارزش بیشتری پیدا کنه.
    از این لحاظ نظرتون چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *