بک لینک های edu و gov (مزایا و راهکارهای استفاده از آنها)

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۴.۷
(۳۴)

بک لینک های edu و gov

گرفتن بک لینک دائمی از سایت‌هایی با پسوند edu و gov یک روش بسیار کارآمد برای بهبود بخشیدن به رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است.

مرحله اول برای بهینه سازی وب‌سایت از درون سایت شروع می‌شود. یعنی شما باید مطالب منحصر به فرد ، مرتبط و پر بیننده را درون سایت خود منتشر کنید تا بازدید کنندگان به سمت سایت شما سرازیر شوند، در هیچ مرحله‌ای فراموش نکنید که مخاطب باید به راحتی مطلبی را که می‌خواهد درون سایت شما پیدا کند.

در مرحله بعد بحث معرفی و نمایش دادن وب‌سایت به مخاطبین پیش می‌آید! (که بهترین روش سئو ی سایت شماست) به هر حال یک وب‌سایت جذاب و غنی از محتوای خوب باید به بهترین شکل ممکن معرفی شود و این کار دقیقا همان چیزی است که از پس سایت‌هایی با پسوند edu و gov بر می‌آید.

بک لینک های edu و gov

در یک موتور جستوجو برای رتبه دادن به وب‌سایت از تعداد و کیفیت بک لینک‌های آن استفاده می‌شود. کیفیت بالا در لینک سازی به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به رتبه‌های برتر در لیست موتورهای جستوجو برسید.

باید بدانید که لینک‌هایی که از سایت‌ها با پسوند edu و gov گرفته میشود، بالاترین کیفیت را در بین تمام بک لینک‌ها دارند. ظاهرا این نوع لینک‌ها در بازخورد بهتر سایت شما تاثیر بیشتری دارند.

 

ارزش این بک لینک‌ ها به دلیل دشواری بدست آوردن‌شان است. دامنه‌هایی که از پسوند‌های edu و gov استفاده می‌کنند، اغلب مرتبط با موسسات آموزشی و یا سازمان‌های دولتی هستند، بنابراین دریافت بک لینک از چنین سایت‌هایی قطعا در رتبه‌بندی سایت شما تاثیر مثبت و بسزایی می‌گذارد. بسیاری از کارشناسان این حوزه می‌گویند که یک بک‌لینک edu و یا gov برابر ۱۰ بک لینک com ارزش دارد.

نحوه ایجاد بک لینک های gov و edu

هیچ چیز غیر ممکن نیست؛ حتی از چنین دامنه‌هایی نیز به راحتی می‌توان با تولید محتوای غنی بک‌لینک گرفت. اگر دنبال گرفتن بک لینک از دامنه‌های edu و gov هستید، باید یک سازمان دولتی را پیدا کنید که امکان انتشار مقالات یا محتوا در وب‌سایت آن‌ها وجود داشته باشد.
سازمان‌های زیادی هستند که از وبلاگ و انجمن در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند و یا حداقل در قسمت نظرات آدرس وب‌سایت شما را می‌گیرند. البته توجه کنید که نظراتی ارسال شده در این وب‌سایت‌ها با دقت بالا چک می‌شوند و سپس منتشر خواهند شد! پس اگر کامنت مناسبی برای پست‌های آن‌ها درج نکنید، مطعنا در وب‌سایت آن‌ها درج نمی‌شود و شما نیز بک لینکی دریافت نمی‌کنید.

در هر حال اگر سایتی را پیدا کردید که قابلیت ارسال محتوا را داشت، سعی کنید بهترین محتوای ممکن را اعم از ویدیو، عکس، متن و… برای آن‌ها ارسال کنید تا در نهایت در سایت‌شان منتشر شود.

بهتر است !

ترجیحا سعی کنید سراغ وب‌سایت‌های مرتبط بروید! برای مثال اگر وب‌سایت شما در خصوص یک شرکت روغن موتور است، بهتر است سراغ یک وب‌سایت دولتی در زمینه حفاظت از محیط زیست بروید و محتوای مرتبط‌‌‌تان را در آن منتشر کنید. در چنین وب‌سایت‌هایی به راحتی با نوشتن مقالاتی در خصوص اینکه چگونه روغن‌های مدرن امکان کاهش آلودگی محیط زیست را فراهم می‌کنند و یا اینکه چگونه روغن‌های مدرن کارکرد موتور را بهینه می‌کنند و… می‌توانید مقاله‌تان را منتشر کنید و بک‌لینک مورد نظرتان را دریافت نمایید.

حتی اگر وب‌سایت سازمان مرتبطی برای منتشر کردن مقالاتتان در کشور پیدا نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ و وب‌سایت‌های سازمان‌های خارج کشور و سایر دولت‌ها بروید اما مقاله‌تان را در یک سایت مرتبط منتشر نمایید. در هر صورت (چه مرتبط و چه غیرمرتبط) تمام این سازمان‌ها از پسوند‌های gov استفاده می‌کنند و تاثیر یکسانی در رتبه بندی شما خواهند داشت.
روش دریافت لینک‌های edu نیز مانند لینک‌های gov است. از آن‌جایی که دامنه‌های edu بیشتر برای وب‌سایت‌های علمی معتبر به کار گرفته می‌شوند، بک لینک گرفتن از آن‌ها نسبت به دامنه‌های gov بسیار راحت‌تر خواهد بود! چرا که دامنه علم بسیار گسترده‌تر از سازمان‌های دولتی است و به راحتی می‌توانید وب‌سایت‌های متنوع و متعددی مرتبط با کسب‌وکارتان پیدا کنید.
بگذارید همان مثال روغن موتور را در اینجا هم به کار بگیریم. کافی است شما یک وب‌سایت علمی معتبر پیدا کنید و در آن مقاله‌ای در خصوص فرمول بندی مدرن روغن موتور ویا آخرین پیشرفت‌های تولید نفت منتشر کنید. در اینجاهم اگر سایتی مرتبطی درون کشور پیدا نکردید، می‌توانید سراغ سایت‌های خارجی بروید.

استخدام اشخاص حرفه‌ای برای ایجاد لینک‌های gov و edu شما

شرکت‌های فعال در حوزه سئو معمولا بک‌لینک‌های gov و edu را هم ارائه می‌کنند. (یکی از سرویسهای پرطرفدار وبمسترسلام دریافت بک لینک دائمی از سایتهای EDU , GOV است .) بسیاری از این شرکت‌ها حاضرند برای شما محتوای اورجینال تولید کنند و در چنین وب‌سایت‌هایی برای دریافت بک‌لینک منتشر نمایند، شما حتی برای اطمینان بیشتر، منابع تولید محتوا را می‌توانید از آن‌ها بخواهید.

بک لینک دائمی
استفاده از لینک‌های gov و edu برای رتبه گرفتن در جستجوگر‌ها یک راه واقعا دشوار اما کاربردی و محبوب است. فارغ از این‌ها ما تولید محتوای جذاب و کاربر پسند را بیشتر به شما توصیه می‌کنیم! تولید چنین محتواهایی بیشتر از هر چیز دیگری به شما در رتبه گرفتن کمک می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۴.۷ / ۵. تعداد امتیازات ۳۴

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *