نتیجه گوگل disavow چقدر طول می کشد

آنچه در این مقاله می‌خوانید

۴.۹
(۱۷۲)

نتیجه گوگل disavow چقدر طول می کشد؟

به تازگی در یکی از پروژه های سئو برای یکی از مشتریانمان با خرید بک لینک اسپم رقبا مواجه شدیم ، در حقیقت رقیب با سئوی منفی سعی در تخریب رتبه های سایت نموده بود . طبق بررسی های صورت پذیرفته ، لازم شد لینک های اسپم را (از طریق ابزار google disavow tool) به گوگل معرفی نماییم تا گوگل از تاثیر دادن آنها در رتبه بندی سایت ما خودداری کند !

تاثیر لینک های اسپم

آموزش روش گزارش سایتها و لینک های اسپم به گوگل که توسط sitestory آماده شده است را به طور کامل می توانید در لینک روبرو ببینید : آموزش کامل حذف اثر لینک های بی کیفیت و اسپم سایت .

چه زمانی می توان نتیجه ارسال گزارش به گوگل برای حذف کردن بک لینک های اسپم را مشاهده نمود

پس از ارائه لیستی از لینک ها به گوگل برای حذف کردن، به طور کلی گوگل از ۱ تا ۸ هفته طول می کشد تا گوگل درخواست شما را پردازش کند و لینک ها را حذف کند.

در این پروژه در مدت ۱۰ روز به رتبه قبلی + ۱ بازگشتیم !

متاسفانه هر چند گوگل در سایت پشتیبانی خودش زمان دقیق حذف شدن لینک‌ها را اعلام کرده است ،  اما هیچ زمان دقیقی برای این فراید وجود ندارد.
اگر لیست خود را به درستی ارائه کرده باشید، باید یک اخطار ایمیل در مورد فایل آپلود شده جدید و یک اطلاعیه را در داشبورد اصلی صفحه ابزار Google Webmaster در قسمت موارد جدید و مهم دریافت کنید.
هنگامی که گوگل فهرست لیست های نامناسب خود را برای حذف کردن دریافت می کند، لینک ها را حذف خواهد کرد و سیستم هوش مصنوعی اسپایدر آنها وبسایت شما را مجددا بازبینی می کند تا تعیین کند که چگونه حذف لینک ها بر روی سایت شما در جستجو تاثیر می گذارد.
زمانی که تعداد کل پیوندها شما یک مقدار قابل توجهی کاهش یافته است، می توانید بگویید که پیوندهای شما از بین رفته است. شما می توانید تعداد کل پیوندها به سایت خود را در ابزار وب مستر گوگل در قسمت‌های “جستجوی ترافیک” و “لینک به سایت ” پیدا کنید.

ارسال بازخورد برای گوگل

هنگامی که گوگل لینک شما را حذف کرد، اگر شما با مجازات گوگل برخورد کردید به شدت توصیه میکنیم که یک درخواست بازخورد ارسال کنید. در این درخواست شما، حتما توضیح دهید که چه چیز اتفاق افتاده است، چه کار اشتباهی کرده اید، چه پیوندهایی را ایجاد کرده اید و… فراموش نکنید که ما نمی‌توانیم گوگل را فریب دهیم، پس باید درخواستی کاملا صادقانه و شفاف برای گوگل ارسال نماییم.

پس از اتمام این مراحل، فرایند بازگشت به رتبه قبلی می تواند تا حدودی طول بکشد، وب سایت شما قبل از اینکه بتواند بازیابی شود، قابلیت خیزش دوباره (Sandbox or Honeymoon) پیدا خواهد کرد البته گوگل به شما این فرایند را اطلاع نمی‌دهد.

توصیه می کنیم

تا زمان مشخص شدن نتیجه فایل disavow از لینک سازی های انبوه استفاده نکنید و با خرید بک لینک با کیفیت به تسریع این امر کمک کنید.

در صورتی که در این خصوص سوالی داشتید می توانید در بخش کامنت ها مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم .

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره <<>> پنج ستاره

میانگین رتبه ۴.۹ / ۵. تعداد امتیازات ۱۷۲

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

7 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید
    به اشتباه ، لینک اینماد را در فایل ارسالی به گوگل قرار داده بودم هنگام باز کردن لوگو نماد، با ارور ۴۰۴ مواجه شدم
    فایل را ویرایش کردم و لینک اینماد را حذف نموده ، دوباره برای گوگل ارسال کردم
    پس از دو ماه، هنوز ارور ۴۰۴ دارم
    اقدام دیگری هم باید انجام دهم ؟

  2. بسیار ممنون برای مطلب خوب و کاربردی ای که نوشتید اسماعیل عزیز.
    و همچنین سپاس از لینکی که به سایت استوری دادید

  3. سلام استاد نورمحمدی من بیش از ۲ ماه هست که چند تا لینک رو دیس اوو کردم ولی بعد از ۲ ماه که از اون قضیه میگذره
    ولی هنوز لینک ها از وبمستر تولز پاک نشده از چند نفر پرسیدم گفتن که اگه از وبمستر تولز هم پاک نشه لینک ها بی اثر میشه و مشکلی نیست
    آیا این درست هست ؟ یا دوباره لینک ها رو دیس اوو بکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *